Pomoc i często zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie aby sprawdzić czy już mamy na nie odpowiedź

Konto
Jak założyć konto na Atrakcje.pl ?

Rejestracja i założenie konta w serwisie Atrakcje.pl jest bezpłatne. Logowanie / rejestracja konta odbywa się za pomocą adresu e-mail lub profili w mediach społecznościowych:

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Jeśli posiadasz już konto w serwisie, przejdziesz do podstrony z miejscem na podanie hasła.

Jeśli nie posiadasz konta, zostaniesz przeniesiony do podstrony formularza rejestracji. Aby pomyślnie przeprowadzić proces rejestracji musisz podać hasło, imię i nazwisko oraz zaakceptować regulamin serwisu.

Kliknięcie przycisku „Zakładam konto”, powoduje , że na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłany link weryfikacyjny, który należy kliknąć, w celu dokończenia procesu rejestracji i przekierowania Cię na podstronę swojego profilu, w celu uzupełnienia znajdujących się w nim danych.

Proces rejestracji zakończy się możliwością wybrania co najmniej 3 kategorie zainteresowań, które pozwolą nam w lepszy sposób filtrować oferty, które Cię zainteresują.

Po wejściu do swojego profilu wyświetli się pasek postępu, informujący o tym, w jakim stopniu uzupełniłeś swój profil.

W przypadku, gdy na podany w formularzu adres e-mail nie przyjdzie wiadomość z linkiem weryfikacyjnym, w Twoim panelu użytkownika będzie widoczna informacja, iż konto nie zostało aktywowane i ma ograniczone funkcjonalności. W takim przypadku należy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość aktywacyjną ponownie”.

Co zrobić jeśli zapomnę hasła?

Jeżeli zapomniałeś swojego hasła do konta, istnieje szybki sposób, aby je odzyskać.

W trakcie każdego procesu logowania dostępna jest opcja „Przypomnij mi hasło”. Proces resetowania hasła przebiega następująco:

  • Należy podać e-mail, taki sam jak ten podany przy rejestracji, na który zostanie wysłana wiadomość z kodem do resetu hasła i linkiem do resetu hasła.
  • Po wpisaniu kodu, należy podać nowe hasło, oraz je potwierdzić.
Na czym polega weryfikacja konta?

Serwis Atrakcje.pl w trosce o bezpieczeństwo użytkowników i ich wiarygodność, przeprowadza dla każdego rejestrowanego konta weryfikacje, której podlegają następujące informacje:

  • Adres email - wpisując email zostanie wysłana na skrzynkę użytkownika aktywacja konta
  • Numer telefonu - wpisując numer telefonu użytkownika otrzyma sms z kodem weryfikującym
Co znajduje się w zakładce "Wiadomości i powiadomienia"?

To zakładka, zawierająca wszystkie wiadomości, które wysłałeś lub otrzymałeś od innych Użytkowników serwisu.

Wiadomości są podzielona na poszczególne kategorie, aby ich przeglądanie było dla Ciebie szybkie i bezproblemowe.

Jeżeli otrzymasz nową wiadomość, przy odpowiedniej kategorii oraz w nagłówku wyświetli się znacznik z podaną ilością nowych wiadomości.

Wiadomości w serwisie Atrakcje.pl działają na zasadzie chatu, co oznacza, że bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej możesz pisać wiadomości, widząc w polu powyżej treść wcześniejszej rozmowy.

Klikając „Napisz nową wiadomość”, możesz wyszukać odbiorcy, wpisując pierwsze litery nazwy użytkownika, co spowoduje, że wyświetli Ci się lista kontaktów.

Wiadomości możesz sortować wg. dostępnych parametrów oraz wybrać sposób ich wyświetlania: tylko odebrane, tylko wysłane lub wszystkie. Możliwe jest także wysyłanie załączników w wiadomości.

Co to są Recenzje Oczekujące?
Recenzje Oczekujące to sekcja, w której znajdują się recenzje, do których Organizator może się odnieść, jeżeli na przykład okaże się nieprawdziwa lub niezgodna z Regulaminem Serwisu. Po upływie 24 godzin, jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań, recenzja zostanie automatycznie przeniesiona do zakładki „wystawione”, a jej usunięcie lub edycja będzie od tego momentu niemożliwa.
Nie znalazłeś odpowiedzi
na swoje pytanie?

Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.

Zadaj pytanie
Wybierz tematykę Twojego pytania:
Przykład
Zapisz się na newsletter
  • Bądź na bieżąco z ciekawymi ofertami serwisu
  • Poznaj możliwości serwisu Atrakcje.pl
Facebook