Pomoc i często zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie aby sprawdzić czy już mamy na nie odpowiedź

Jak skontaktować się z klientem, który coś u mnie kupił

Kontakt klienta z przedsiębiorcą jest niezwykle ważnym aspektem, który pojawia się przy sprzedaży, najmie czy też usługach. Możliwość kontaktu często zbliża do siebie obie strony, co sprawia że sprzedawca buduje swoje dobre imię oraz zwiększa zaufanie do nas jako do marki.

Natomiast kontakt przedsiębiorcy z kupującym usprawnia przebieg całej transakcji, a także uwiarygodnia nas w przyszłych zakupach.

Jako sprzedawca mamy kilka dróg, dzięki którym możemy się skontaktować z klientem (zależne jest to od danych wprowadzonych przez kupującego podczas rejestracji):
 Czat (wiadomości na Atrakcje.pl)
 Email
 Telefon

• Czat za pośrednictwem portalu Atracje.pl

1. Z poziomu wiadomości email

A. Wchodzimy na pocztę email, która jest połączona z kontem Atrakcje.pl

B. Wchodzimy na jedną z wiadomości dotyczącą zamówienia klienta z którym chcemy się skontaktować.

C. Gdy już będziemy w wiadomości, szukamy niebieskiego przycisku z treścią "Czat do nabywcy oferty", który znajduję się na dole wiadomości. Ważne jest tutaj to, abyśmy nie byli zalogowani na inne konto na witrynie Atrakcje.pl, gdyż w tym wypadku nie zostaniemy przeniesieni do czatu.

D. Jeśli byliśmy poprawnie zalogowani to ukaże się okno wiadomości, w którym musimy tylko wpisać wiadomość i wysłać ją do klienta, klikając na "Wyślij wiadomość".

2. Z poziomu zamówień na Atrakcje.pl

A. W pierwszej kolejności musimy zalogować się na nasze konto.

B. W następnym kroku w zależności od tego czy jesteśmy w wersji DESKTOP czy MOBILE na górze ekranu najeżdżamy/klikamy na nasze imię bądź obrazek człowieka (avatar), po czym wybieramy z menu przycisk "Sprzedaż usług".

C. Będąc w profilu - w zakładce "Sprzedaż usług", musimy przejść do strony Sprzedane vouchery lub "Sprzedane bilety" w zależności od tego co zakupił klient.

D. Następnie musimy wyszukać interesującego nas klienta po numerze biletu/vouchera i kliknąć na niebieski przycisk "Zamówienie".

E. Będąc w odpowiednim zamówieniu, musimy zjechać trochę niżej strony, odnaleźć przycisk "Napisz do kupującego" i go kliknąć w celu wysłania wiadomości.

3. Z poziomu powiadomień i wiadomości na Atrakcje.pl

A. W pierwszej kolejności musimy zalogować się na nasze konto.

B. W następnym kroku w zależności od tego czy jesteśmy w wersji DESKTOP czy MOBILE na górze ekranu najeżdżamy/klikamy na nasze imię bądź obrazek człowieka (avatar), po czym wybieramy z menu przycisk "Wiadomości i powiadomienia".

C. Z widocznej listy wyszukujemy interesujące nas powiadomienie. Możemy posługiwać się numerem ID zamówienia, które jest zawarte na początku wiadomości (zaznaczono na zrzucie ekranu). Jeśli już odnajdziemy odpowiednią wiadomość wchodzimy w nią poprzez kliknięcie na treść powiadomienia.

D. Będąc w odpowiednim powiadomieniu, musimy kliknąć przycisk "Napisz do nabywcy", który znajduje się w prawym dolnym rogu wiadomości.

• Kontakt za pośrednictwem wiadomości Email oraz numeru telefonu

W zależności od tego jakie dane kupujący podał przy rejestracji, możemy skontaktować się z nim dodatkowo poprzez adres email i numer telefonu. Dane te są widoczne w kilku miejscach. Między innymi:

 w wiadomości email z potwierdzeniem o zakupie biletu/vouchera.
 w powiadomieniach na Atrakcje.pl.
 w sprzedanych biletach/voucherach.

Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.

Zadaj pytanie

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Wybierz tematykę Twojego pytania:
Przykład
Zapisz się na newsletter
  • Bądź na bieżąco z ciekawymi ofertami serwisu
  • Poznaj możliwości serwisu Atrakcje.pl
Facebook
Loading image

Proszę czekać