Kontakt klienta z przedsiębiorcą jest niezwykle ważnym aspektem, który pojawia się przy sprzedaży, najmie czy też usługach. Możliwość kontaktu często zbliża do siebie obie strony, co sprawia że sprzedawca buduje swoje dobre imię oraz zwiększa zaufanie do nas jako do marki.
Natomiast kontakt przedsiębiorcy z kupującym usprawnia przebieg całej transakcji, a także uwiarygodnia nas w przyszłych zakupach.
• Czat za pośrednictwem portalu Atracje.pl
1. Z poziomu wiadomości email
A. Wchodzimy na pocztę email, która jest połączona z kontem Atrakcje.pl
B. Wchodzimy na jedną z wiadomości dotyczącą zamówienia klienta z którym chcemy się skontaktować.2. Z poziomu zamówień na Atrakcje.pl
A. W pierwszej kolejności musimy zalogować się na nasze konto.
B. W następnym kroku w zależności od tego czy jesteśmy w wersji DESKTOP czy MOBILE na górze ekranu najeżdżamy/klikamy na nasze imię bądź obrazek człowieka (avatar), po czym wybieramy z menu przycisk "Sprzedaż usług".3. Z poziomu powiadomień i wiadomości na Atrakcje.pl
A. W pierwszej kolejności musimy zalogować się na nasze konto.
B. W następnym kroku w zależności od tego czy jesteśmy w wersji DESKTOP czy MOBILE na górze ekranu najeżdżamy/klikamy na nasze imię bądź obrazek człowieka (avatar), po czym wybieramy z menu przycisk "Wiadomości i powiadomienia".• Kontakt za pośrednictwem wiadomości Email oraz numeru telefonu
W zależności od tego jakie dane kupujący podał przy rejestracji, możemy skontaktować się z nim dodatkowo poprzez adres email i numer telefonu. Dane te są widoczne w kilku miejscach. Między innymi:
Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.
Zadaj pytanieProszę czekać