Pomoc i często zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie aby sprawdzić czy już mamy na nie odpowiedź

Jak oznaczyć bilet / voucher jako wykorzystany (skaner biletów)

Jedną z kluczowych funkcjonalności portalu Atrakcje.pl jest skaner biletów i voucherów, który jest zarządzalny z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Dzięki tej funkcjonalności każdy przedsiębiorca ma możliwość zarządzania swoją sprzedażą z poziomu aplikacji, bez konieczności prowadzenia dodatkowej listy obecności w zeszycie czy też na kartce.

1. W pierwszej kolejności musimy zalogować się na nasze konto.

2. W następnym kroku w zależności od tego czy jesteśmy w wersji DESKTOP czy MOBILE na górze ekranu najeżdżamy/klikamy na nasze imię bądź obrazek człowieka (avatar), po czym wybieramy z menu przycisk "Sprzedaż usług".

3. Będąc w profilu - w zakładce "
Sprzedaż usług", musimy przejść do strony skanera biletów poprzez kliknięcie na jeden z przycisków z nazwą "Skaner biletów" lub "Skanuj bilety", który znajduje się na górze wyświetlanej strony, bądź w menu po lewej stronie.

4. W trakcie uruchamiania skanera, przeglądarka może nas zapytać o dostęp do kamery czyli skanera biletów. Istotne jest tutaj zezwolenie na dostęp do naszej kamery internetowej lub kamery urządzenia mobilnego.

5. Gdy już przejdziemy do skanera możemy zeskanować pierwszy kod QR biletu/vouchera. Wystarczy, że skierujemy kamerę na kod QR, który znajduje się na bilecie.

6. Po wykonaniu tej czynności pojawią nam się wszystkie niezbędne informacje dotyczące skanowanego biletu. Aby oznaczyć voucher/bilet jako wykorzystany musimy kliknąć przycisk "Potwierdź bilet", który znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu. Ważne jest to, że jeśli bilet jest już nieważny i został wcześniej wykorzystany to również zostaniemy w tym miejscu poinformowani stosownym komunikatem.

7. Po użyciu przycisku "Potwierdź bilet" bilet zostanie zapisany jako użyty, a klient nie będzie mógł go wykorzystać ponownie.

8. W celu sprawdzenia które bilety zostały wykorzystane musimy przejść do punktu nr 2, a następnie kliknąć w menu "Sprzedane vouchery" lub "Sprzedane bilety" w zależności od tego, które chcemy zweryfikować. Wszystkie wykorzystane bilety będą oznaczone na zielono, tak jak na załączonym zrzucie ekranu.

Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.

Zadaj pytanie

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Wybierz tematykę Twojego pytania:
Przykład
Zapisz się na newsletter
  • Bądź na bieżąco z ciekawymi ofertami serwisu
  • Poznaj możliwości serwisu Atrakcje.pl
Facebook
Loading image

Proszę czekać