Częste pytania dla kupującego

Skorzystaj z naszej zaawansowanej pomocy online.

Często zadawane pytania:
Jak założyć konto na Atrakcje.pl ?

Rejestracja i założenie konta w serwisie Atrakcje.pl jest bezpłatne. Logowanie / rejestracja konta odbywa się za pomocą adresu e-mail lub profili w mediach społecznościowych:

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Jeśli posiadasz już konto w serwisie, przejdziesz do podstrony z miejscem na podanie hasła.

Jeśli nie posiadasz konta, zostaniesz przeniesiony do podstrony formularza rejestracji. Aby pomyślnie przeprowadzić proces rejestracji musisz podać hasło, imię i nazwisko oraz zaakceptować regulamin serwisu.

Kliknięcie przycisku „Zakładam konto”, powoduje , że na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłany link weryfikacyjny, który należy kliknąć, w celu dokończenia procesu rejestracji i przekierowania Cię na podstronę swojego profilu, w celu uzupełnienia znajdujących się w nim danych.

Proces rejestracji zakończy się możliwością wybrania co najmniej 3 kategorie zainteresowań, które pozwolą nam w lepszy sposób filtrować oferty, które Cię zainteresują.

Po wejściu do swojego profilu wyświetli się pasek postępu, informujący o tym, w jakim stopniu uzupełniłeś swój profil.

W przypadku, gdy na podany w formularzu adres e-mail nie przyjdzie wiadomość z linkiem weryfikacyjnym, w Twoim panelu użytkownika będzie widoczna informacja, iż konto nie zostało aktywowane i ma ograniczone funkcjonalności. W takim przypadku należy kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość aktywacyjną ponownie”.

Co zrobić jeśli zapomnę hasła?

Jeżeli zapomniałeś swojego hasła do konta, istnieje szybki sposób, aby je odzyskać.

W trakcie każdego procesu logowania dostępna jest opcja „Przypomnij mi hasło”. Proces resetowania hasła przebiega następująco:

  • Należy podać e-mail, taki sam jak ten podany przy rejestracji, na który zostanie wysłana wiadomość z kodem do resetu hasła i linkiem do resetu hasła.
  • Po wpisaniu kodu, należy podać nowe hasło, oraz je potwierdzić.
Na czym polega weryfikacja konta?

Serwis Atrakcje.pl w trosce o bezpieczeństwo użytkowników i ich wiarygodność, przeprowadza dla każdego rejestrowanego konta weryfikacje, której podlegają następujące informacje:

  • Adres email - wpisując email zostanie wysłana na skrzynkę użytkownika aktywacja konta
  • Numer telefonu - wpisując numer telefonu użytkownika otrzyma sms z kodem weryfikującym
Co znajduje się w zakładce "Wiadomości i powiadomienia"?

To zakładka, zawierająca wszystkie wiadomości, które wysłałeś lub otrzymałeś od innych Użytkowników serwisu.

Wiadomości są podzielona na poszczególne kategorie, aby ich przeglądanie było dla Ciebie szybkie i bezproblemowe.

Jeżeli otrzymasz nową wiadomość, przy odpowiedniej kategorii oraz w nagłówku wyświetli się znacznik z podaną ilością nowych wiadomości.

Wiadomości w serwisie Atrakcje.pl działają na zasadzie chatu, co oznacza, że bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej możesz pisać wiadomości, widząc w polu powyżej treść wcześniejszej rozmowy.

Klikając „Napisz nową wiadomość”, możesz wyszukać odbiorcy, wpisując pierwsze litery nazwy użytkownika, co spowoduje, że wyświetli Ci się lista kontaktów.

Wiadomości możesz sortować wg. dostępnych parametrów oraz wybrać sposób ich wyświetlania: tylko odebrane, tylko wysłane lub wszystkie. Możliwe jest także wysyłanie załączników w wiadomości.

Co to są Recenzje Oczekujące?
Recenzje Oczekujące to sekcja, w której znajdują się recenzje, do których Organizator może się odnieść, jeżeli na przykład okaże się nieprawdziwa lub niezgodna z Regulaminem Serwisu. Po upływie 24 godzin, jeżeli nie będzie żadnych przeciwwskazań, recenzja zostanie automatycznie przeniesiona do zakładki „wystawione”, a jej usunięcie lub edycja będzie od tego momentu niemożliwa.
Jak działa wyszukiwarka ofert?

W celu odnalezienia swojej wymarzonej oferty, skorzystaj z rozbudowanej wyszukiwarki serwisu, która pomoże Ci w łatwy sposób wyfiltrować interesujące Cię udogodnienia.

Wyszukiwarka zawiera trzy pola do wyboru:

  • „gdzie” – to pole, pozwala na wyszukanie miejsca i ofert, które będą się znajdować w danej lokalizacji
  • „co” – tutaj, możesz wpisać konkretną nazwę oferty, uściślając również kategorię „atrakcje” lub „wydarzenia”
  • „kiedy” – w tym miejscu, możesz podać dokładną datę, dla której chcesz uzyskać wyniki wyszukiwania.

Aby pomóc Ci w podjęciu trafnej decyzji, przygotowaliśmy listę filtrów, dzięki którym możesz przeglądać tylko te oferty, które będą zawierały interesujące Cię kryteria.

Przed dokonaniem rezerwacji, zapoznaj się ze szczegółowym opisem oferty, sprawdź dostępne terminy, przejrzyj opinie, a także poznaj Organizatora danej oferty.

Czym jest portal Atrakcje.pl

Atrakcje.pl to system oparty na wzajemnym współdziałaniu.

Organizatorzy i Użytkownicy po założeniu darmowego konta, mają możliwość dodawania i wyszukiwania unikalnych ofert. Każdy z Organizatorów i Użytkowników posiada własne, spersonalizowane profile, które pomagają w lepszym poznaniu się wzajemnie przed dokonaniem rezerwacji.

Atrakcje.pl to portal, który posiada niezliczoną ilość różnorodnych ofert. Znajdziesz tutaj mnóstwo różnego rodzaju atrakcji, wydarzeń, restauracji i innych usług oferowanych przez naszych użytkowników.

Serwis dba o bezpieczeństwo i jakość zawartości serwisu, dlatego dysponujemy bezpiecznym system płatności, a także weryfikujemy profile i oferty, wszystko po to, abyś mógł bez obaw korzystać z portalu Atrakcje.pl.

Niezależnie od tego czy poszukujesz ciekawej oferty czy chcesz ją zaoferować - jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji. Pomożemy znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, a także podpowiemy jak poruszać się po systemie.

Co w momencie, gdy Organizator anuluje moją rezerwację?

Taka sytuacja zdarza się bardzo sporadycznie, jeżeli jednak będzie miała miejsce, otrzymasz pełny zwrot kosztów.

Nie musisz się bać o swoje pieniądze, ponieważ będą one przechowywane bezpiecznie w naszym systemie, aż do momentu realizacji oferty.

Wybierając opcję zwrotu, cała kwota zostanie przelana na Twoje konto. Pamiętaj jednak o tym, że pomimo tego, iż cały proces w naszym systemie odbywa się natychmiastowo, Twój bank może potrzebować więcej czasu na przetworzenie transakcji.

O anulowaniu Twojej rezerwacji przez Organizatora, zostaniesz powiadomiony mailowo oraz na swoim Profilu.

Należny zwrot, zostanie przekazany na Twoje konto, taką samą metodą, jaką wykonałeś płatność za rezerwację.

Nie znalazłeś odpowiedzi
na swoje pytanie?

Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.

Zadaj pytanie
Wybierz tematykę Twojego pytania:
Przykład
Zapisz się na newsletter
  • Bądź na bieżąco z ciekawymi ofertami serwisu
  • Poznaj możliwości serwisu Atrakcje.pl
Facebook